HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

▲ i wish i was special

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage

ninon dupont-girard

ninon dupont-girard

Voda
Voda

Število prispevkov : 12
Your age : 30

▲ i wish i was special Empty
PostSubject: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 5:05 pm

she's running,
what the hell am i doing here, i don't belong here
20-year old redhead with a broken heart
heya kiddos, this is ninon. iz opisa boste o njej izvedeli bolj malo, that's what the plot page is here for. prihaja iz marseilla, stara je 20 let, pred par leti je postala edinka. she had her counterpart you see, tisto edino osebo na svetu, ki ji je zaupala do potankosti in ga tud ljubila bolj, kot bo kdarkoli sposobna ljubiti kogarkoli. the boy is now gone and his death left a giant hole in her heart. she's rather cold, you see. pa ne hudobna, sploh ne, samo ne zna se povezati z nikomer, ker je predolgo živela v tem svojem svetu s svojim bratcem dvojčkom. zdaj je.. pretežno žalostna, zadržana, tiha in sramežljiva. saj to ne pomeni, da ne bo nikoli z nikomer govorila in da se nikdar ne bo nasmehnila, še zdaleč ne - pomeni pa, da ne bo ona nikdar tista, ki pristopi k človeku, pa tudi neke bajne zbirke prijateljev prav gotovo ne bo imela. i love her so much, ker na tej točki prav zares ne veš, kam bo prevagala. she's basically a good person, but the pain in her just might explode one day and she'll drown the world. she could. she just might. ampak do takrat.. ugh, i just imagine people using an abusing her. predpostavljam, da še ni imela nobenih spolnih izkušenj, the only person she ever kissed and the only person that ever kissed her being her dead bro. make her cry, destroy her, guys, really, she's all yours.
credits to ruby of ptb

Back to top Go down
http://tragedystrikesagain.tumblr.com/

addison winchester

addison winchester

Zemlja
Zemlja

Število prispevkov : 62
Your age : 27

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 6:08 pm

I WANT HER SO BAD :smile3: tako zelo heartbreaking je tale njena zgodba, oh my, and i'm a sucker for jaimexcersei and borgia bitches so don't even let me get started on this i just fucking adore her whole backstory <3 so yes, a piece of your beauty for addie, please? i don't know, ampak moja deklina bi se ji zagotovo želela približat, mislim, da bi definitivno zaznala da v njenem srcu ni vse čisto v redu. on the other hand, ninon could be a bit jealous and sad as hell looking at addie, who has a brilliant relationship with her bro. i can totally imagine her thinking why can they be happy and i'm here alone. nevem, res. če imaš kakšno boljšo idejo, let me know, because i want this babe to be a part fo my redhead's life ;3
Back to top Go down

ninon dupont-girard

ninon dupont-girard

Voda
Voda

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 6:17 pm

right? incestuous siblings make my heart stop sorry not sorry. anyway, s tamaro sem že govorila, we kinda made a deal to have something going on between her and theo, tako da po mojem zlahka pride poznanstvo tako? i really do imagine ninon being jealous. she'd want something she can never have in bi jo to totalno potrlo. idk predstavljam si, da se je najprej spoznala z addie, isti letnik sta, isto stari, in sta se nekako rahlo zbližali? i think da bi ji na neki točki ninon tud zaupala svojo tragično zgodbo in omg i imagine addie would be the sweetest of them all, holding her while my bb is crying, pressing kisses onto her hair and telling her it gets better. perhaps they could become amazing friends, s tem, da bi se morda moja ninon kr preveč navezala nanjo? perhaps she'd see a second chance for a familiar dynamic w the winchester siblings? idk, does any of this sound good?

Back to top Go down

addison winchester

addison winchester

Zemlja
Zemlja

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 6:55 pm

asdfghjjkl it does, it does sond good! all if this! awh, i love you <3 addie bi jo definitivno tolažila, and as you said, she would be touching her and holding her in her arms and just making her feel so so sooo loved. because that's kind of her thing, you see. mislim, da ne bi bilo nič čudnega, če bi se ninon res malce preveč navezala nanjo, yes. and she'd see something in winchesters, definitely, that would also fit. and the thing her and theo have, hell yes! mislim, addie bi bila navdušena nad tem ker bi imela nino iskreno rada and she loves her bro too, plus i imagine her being too innocent to even see any problems in their relationship, she just wants to see them both happy. ampak obenem bi blazno rada videla kakšno dramo med tema dvema deklinama, ko bi ti dotiki prestopili neko mejo prijateljstva in bi addison postala vsa zmedena in res ne bi vedela kam sama s sabo. i just want my girl to be super confused and all, yay <3
Back to top Go down

ninon dupont-girard

ninon dupont-girard

Voda
Voda

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 7:00 pm

alright. well i'm planning on sending ninon down a devilish road, tako da mislim, da bo na neki točki iz shy dekletca prestopila v nekoga, ki preprosto nima moralnih zadržkov. you know, the kind kjer se jim v očeh bliska tista neka temačnost, ki se je ne da prav dobro opisat. she's gonna turn into the baddest bitch of them all. in na neki točki te transformacije jo vidim, kako prevzame iz pasivne aktivno vlogo in morda rahlo dominira addie z vsem tem? she confuses addie to the point where she doesn't even know if she's disgusted by everything or if she kinda twistedly likes it? omg ja absolutno se bo dalo še ogromno dramice iz tega izpraskat, samo mojo bejbi ninon morem dovolj daleč spravit. (:

Back to top Go down

addison winchester

addison winchester

Zemlja
Zemlja

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 7:13 pm

oh my dear god, addie would be shocked and broken and messed up when this happens ;3 but she will find that little piece of her that will enjoy it eve if it shouldn't and oh my oh my! i love those three they're effing fab. okay. <3 so, se mi zdi da bi morali začet tam kar precej na začetku, right? mogoče tam, ko addie izve njeno zgodbo? huh? because that scene sounds so perfect for them imo.
Back to top Go down

ninon dupont-girard

ninon dupont-girard

Voda
Voda

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyTue Sep 02, 2014 9:30 pm

yeah i'm 100/100 up for that. umumum i just need to imagine a situation where she tells her everything. ker je moja bejbika taka, ki ne bo ob žalostnih trenutkih popivala al karkoli takega, da bi se ji jezik razvezal. um. i imagine addie knows nothing about her bro at all, morda bi lahko mela ninon kje v kakšni denarnici al pa kaj kakšno sliko njega? idk. addie could ask her about him and she'd start talking and only then realise she can't really stop. ne vem, a je to realna situacija? blah, sicer pa nimam ideje, tako da če maš kaj boljšega le povej. ^^

Back to top Go down

addison winchester

addison winchester

Zemlja
Zemlja

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special EmptyWed Sep 03, 2014 7:00 pm

ugh, i don't know, really. zdaj ne vem koliko časa nazaj je on umrl, ampak mogoče bi bila ravno neka obletnica in bi ninon bila še posebej sensitive glede tega? in bi jo addie našla v precej messed up stanju, mogoče tudi našla tisto sliko ker ne vem, v normalnih pogojih, bi ninon res začela kar razlagat? you know her better, you decide ;3
Back to top Go down

Sponsored content

PostSubject: Re: ▲ i wish i was special   ▲ i wish i was special Empty

Back to top Go down

▲ i wish i was special

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Into the mystic :: ustvarjanje likov :: 
-